РАДЯНСЬКЕ МИНУЛЕ: (ПЕРЕ)ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРІЇ

Вже більш як чверть століття минуло з часу розпаду Радянського Союзу. Відтоді ми засудили радянський тоталітаризм, прибрали радянські пам’ятники і перейменували вулиці. Та, попри це, радянська спадщина ще досить сильно тримає зв’язок із нашим життям і впливає на характер його розвитку.

Наш конкурс запрошує школярів України звернутися до радянського минулого, критично осмислити не лише політичну, а й повсякденну історію життя людей.

Наш конкурс для тих, хто усвідомлює, що відповідальна і зважена оцінка історичного минулого – це передусім невід’ємна складова загальної культури кожного із нас, необхідна умова подальшого успішного розвитку нашого суспільства. 

Конкурс проводиться спільно із DVV International Ukrainе за підримки МЗС Німеччини

Матеріали (результати дослідження ), які подаються на конкурс:
 
1.Продукт проекту (Онлайн посилання натекстову роботу, фото чи опис інформаційного стенду, буклету, листівки, книги, газети, плакату, відео, журналу,  електронну презентацію, інтернет сайт, туристичний маршрут тощо)
2.Пошуковий щоденник(Хроніка проекту),  текст обсягом до 10 сторінок, який містить  опис роботи  дослідницької групи над такими етапами:
-       Історичне середовище  та вибір об’єкту дослідження(Як ми досліджували історичне середовище у місцевій громаді (населений пункт, вулиця, мікрорайон), визначали об’єкти, події в історії, місця проживання відомих людей, тощо. Як ми обговорювали  різні об’єкти дослідження. Яким чином ми визначилися із темою подальшої проектної роботи. 
-        Дослідження обраної теми.  Як ми працювали із текстами до­кументів, краєзнавчою літературою, матеріалами преси, спогадами,  перепискою, щоденниками, фотографіями, аудіо - та відеозаписами, інтерв’ю, матеріалами анкетування місцевих мешканців тощо. Якими були наш критичний аналіз, узагальнення й висновки.
-        Оформлення результатів  дослідження.  Опис продукту дослідження та процесу його підготовки. Наприклад, це може бути: текстова робота, фото чи опис інформаційного стенду, відео, буклет, листівка, книга, газета, плакат, журнал,  електронна презентація, інтернет сайту, туристичний маршрут тощо. 
-      Оприлюднення результатів роботи над проектом.   Яким чином, де і кому ми представляли наш проект. Наприклад, це можуть бути: встановлення інформаційного стенду у публічних місцях, розміщення  відео чи іншої відповідної інформації на певних сайтах, публікація статей в медіа, поширення буклетів, листівок, книг, газет, плакатів, журналів,  проведення туристичного маршруту тощо. 
 
.3.Формат подачі матеріалів.Після попередньої реєстрації (до 31 грудня 2019 року), учасники  (до 15 лютого 2020 року ) отримують онлайн посилання для завантаження своєї роботи.  Майте на увазі: сумарний час ознайомлення із  матеріалами вашого проекту не має бути більшим за 30 хв. Наприклад, це можуть бути: (і/або)  читання тексту вашого дослідження, перегляду статичних / чи динамічних візуальних /відео матеріалів, прослуховування аудіо матеріалів  тощо 
4.  Остаточний термін надсилання роботи до 1 березня 2020 року включно. 
 

Зареєструватися для участі у конкурсі ви можете за посиланням  тут