СУЧАСНІ ДИСКУСІЇ ПРО ДРУГУ СВІТОВУ ВІЙНУ: ОНЛАЙН ПОСІБНИК
1 Історичний досвід Центрально-Східної Європи у роки Другої світової війни: спільне і специфіка
8 Юрій ШАПОВАЛ. Друга світова війна як предмет викладання, дослідження та суспільно-політичного інтересу
19 Тімоті Снайдер. Криваві землі: Центрально-Східна Європа між Гітлером і Сталіном
27 Дітер Поль. Голокост, колаборація та спротив у Східній Європі
34 Томаш СТРИЄК. «Війна за війну» 2005–2010 рр. Стратегії політики пам’яті про події 1930-х — 1950-х років у Центральній та Східній Європі
50 Владислав Гриневич. Український вимір війни та пам’яті про неї
2 Голокост і геноциди на території України у роки Другої світової війни
66 Карел Беркгоф. Голокост в Україні
82 Ярослав Грицак. Незрозумілий Голокост
90 Олег Будницький. Особливості Голокосту на території Росії
95 Максим Гон. Пам’ять про Голокост: суб’єкти формування та функціонування в Україні
101 Гульнара БЕКІРОВА. Депортація кримських татар як геноцид
107 Гжегож Мотика. Волинська різанина. Антипольска акція ОУН(б) та УПА на Волині та в Східній Галичині 1943–1945 рр.
115 Ігор Ільюшин. Українсько-польський міжнаціональний конфлікт часів Другої світової війни в суспільній свідомості і колективній пам’яті: стереотипи та історичні факти
3 Колаборація і спротив у роки Другої світової війни
124 Гжегож Мотика. Підпілля в КРАЇНАХ БАЛТІЇ та Західній Україні. Між нацизмом та комунізмом
132 Олександр Зайцев. ОУН і фашизм
145 Олександр Гогун. Масовий спецназ. Українські партизани, 1941–1944 рр.
154 Марта Дичок. Переосмислення досвіду українських біженців часів Другої світової війни
165 Тетяна Пастушенко. Пам’ять про німецьку окупацію України 1941–1944: селянський досвід
175 Ірина СКЛОКІНА. Українське/національне в радянській офіційній політиці пам’яті про примусову працю в нацистській Німеччині
4 Історія другої світової війни як сфера викладання
190 Марина МОГІЛЬНЕР. Як писати підручник з історії: досвід і нові виклики
196 Ігор ЩУПАК. Історія Голокосту у шкільних підручниках Польщі, Росії та України
208 Олена Радзивілл. Війна за війну: Друга світова війна та Велика вітчизняна війна у шкільних підручниках з історії україни (1969–2007)
216 Фальк ПІНГЕЛЬ. Педагогічні виклики при написанні шкільного підручника з історії про Другу світову війну в Україні
Асоціація «Нова Доба» здійснює безкоштовний розподіл видрукованого за кошти Посольства Нідерландів в Україні тиражу на адреси освітніх чи наукових установ. Задля цього необхідно надіслати на нашу адресу (Асоціація «Нова Доба»; вул. Галицька, 1/5; 79008 м. Львів) оригінал листа наступного змісту:
(Назва установи)
отримав/отримала безкоштовно від Асоціації «Нова Доба» один примірникнавчального посібник «Сучасні дискусії про Другу світову війну». Видання буде використовуватись у навчально-виховному процесі/науковій чи просвітницькій діяльності.
Підпис керівника.
Печатка.
Важливо! Поштові послуги за пересилку оплачує одержувач.